Játszva minden könnyebb

Hintafa

Hintafa

Jeti, Te drága!

2015. december 27. - palinta77

f56a8289uj.jpg

Néha van, hogy más választja ki a következő olvasmányunkat. Sajnos a választás nem mindig könnyű dolog, mert hamar a végére lehet járni a könyves-büdzsének, ugyanakkor megszámlálhatatlanul sok jó könyv van. Nemrégiben olvastam a Könyvparfén a Fogd rá a Jetire című könyvről egy kedves ismertetőt, majd T ragaszkodását látva a könyvhöz ("Aztaztaztaaaaazt") gondoltam ki vagyok én, hogy két ilyen jó fejnek ellentmondjak. 

Jetink a legjobb pillanatban érkezett hozzánk. Épp indultunk a doktor bácsihoz, amikor a futár szó szerint elállta a kijáratot, kezében új könyvünkkel. Miután kicseréltük ami nála volt arra, ami nálam volt lerobogtunk a rendelőbe, ahol az évszaknak megfelelően már jó sokan várakoztak. Mekkora szerencse -gondoltam-, hogy a négy már nálam lévő könyv mellé tudtam valami újdonságot hozni a fiúknak, mert bevallom, nagyon zavar, amikor a gyerekek a rendelőben randalíroznak, és kötnek életre szóló barátságokat. Tudom, hogy unatkoznak, és mennének már a csudába (akárcsak a felnőttek), de szeretném minden létező módon elkerülni, hogy bacit cseréljenek. f56a8287uj.jpg

Úgyhogy Jeti azonnal bevetésre indult. És ..... én még ilyet nem láttam - pedig nem ritkán fordulunk meg a rendelőben -, de gyakorlatilag az egész rendelő (mínusz a műkörmössel időpontot egyeztető anyuka) elnémult, és hallgatta Jeti és társai kalandjait. Sejthető, hogy mennyire szórakoztatóak Boncsér Orsolya versei, nemcsak a gyerekeknek. Hát, még ha látták volna Csordás Levente illusztrációit! Színesek, elevenek, jópofák, viccesek, huncutok, letehetetlenek. Pazar mind a képi, mind a szövegvilága. Egy igazi családi verseskönyv, amely a szülőket is elszórakoztatja a frappáns, fülbemászó nyelvezetével, érdekes ötleteivel. Azóta is olvassuk, mert T, akit a Maszat-univerzum teljesen beszippantott, új kedvencre lelt. Dehát ki tudna ellenállni a feledékeny mókusnak, a falánk hörcsögnek, vagy akár Dömötörnek a mosómedvének? Csak egyet remélek, hogy valamilyen módon megoldódik szegény százlábú lány cipőproblémája is. 

f56a8285uj.jpg

Ráadásul, egészen rendhagyó módon a könyvhöz készült egy ingyenes alkalmazás is, amit szintén érdemes megnézni, mert csodás ízelítőt ad a versek hangulatából. Általában nem vagyok oda a kütyüzésért, mert kínlódok eleget a tévével, de keretek között, nagyon alaposan megválogatva, időnként meg szoktam engedni a fiúknak, hogy játszanak bizonyos játékokkal. Ezek többnyire olyanok, amiknek még örülök is, hogy előkerülnek. 

f56a8281uj.jpg

Úgyhogy Jetire fel, remélem jövőre veled, ugyanitt! Addig is várjuk a folytatást!

 

 Ha tetszett a bejegyzés, ne felejtsd el like-olni a Hintafa Facebook oldalát. Akkor bizosan nem maradsz le a további kalandjainkról sem.  

A bejegyzés trackback címe:

https://hintafa.blog.hu/api/trackback/id/tr518187630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása