Játszva minden könnyebb

Hintafa

Hintafa

Papírmozaik ablakdísz

2016. március 22. - palinta77

f56a8751uj.jpg

Még pár hónap és újra gyűjthetjük a kertből az alapanyagokat ehhez a gyönyörű ablakdíszhez. Addig viszont némi transzparens papír segítségével elkészíthetjük a képen látható vidámságot, amikkel a gyönyörű tavaszi napfény sugarait befogjuk.

Mivel könyvkötőfóliából állt még a szekrényben egy tekintélyes darab,mindenképpen szerettem volna egy új napfogót készíteni. A végeredmény egyszerű és nagyszerű, amikkel a gyerekek is szívesen elmolyolnak. 

Hozzávalók:

  • papírtányér
  • könyvkötő fólia
  • olló/hobbikés (a ragasztópisztoly után a 2. legjobb barátom)
  • transzparens papír

Elkészíteni így kell:

f56a8810uj.jpg

Felnyiszáljuk a transzparens papírt a kívánt méretűre. Én nagyjából 1,5x1,5 cm-es darabokat próbáltam ránézésre levágni. 

Kivágtam a papírtányér közepét, majd levágtam két -a papírtányérnál nagyobb) kört a fóliából. Az egyiket ráraktam a tányérra alulról, hogy a ragadós fele nézzen felfelé. Ezután indulhatott a tanszparens papírok felragasztása. Készítettünk olyat, amiben egy adott mintát kellett követni (nagyobb ovisoknak, és kisiskolásoknak kifejezetten jó figyelemfejlesztő gyakorlat), vagy csak arra kellett odafigyelni, hogy mindig különböző színek kerüljenek egymás mellé. Végül pedig született egy olyan napfogónk, amibe minden koncepció nélkül pakoltuk a kis fecniket, mert úgy esett jól.

Most pedig olyan jó nézni őket, ahogy az ablakban táncolnak. 

 

Az ihletet tőle kaptam.

 Ha tetszett a bejegyzés, ne felejtsd el like-olni a Hintafa Facebook oldalát. Akkor bizosan nem maradsz le a további kalandjainkról sem.   

A bejegyzés trackback címe:

https://hintafa.blog.hu/api/trackback/id/tr357879674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása